Denna blogg är värd 1 142 kr räknare
besöksräknare Blogg listad på Bloggtoppen.se

DINNAS♥

onsdag 16 juni 2010

God morgon!






Hej bloggen jag vaknade ungefär 10 sen åt jag och tittade på Våra bästa år,,sedan blev det Brooke Hogan knows best och nu sitter jag lite vid datorn, Mina planer för dagen är duscha städa rummet och kanske va lite ute ,,det bästa är att jag snart ska på semester och ja längtar som bara den:DSåg på Tv:n att det var 32 grader i skuggan!
Wtf!?
Ja kommer dö ..hehe men jag ska inte klaga det är ju bara bäst när det är sommar eller?
håller ni inte med?:D
Titta på bilderna och njut ;D
längtar!!!!
Bilderna på det havet är där min mamma bodde när hon var liten asså inte i havet utan hon bodde i hus längre bort hiihi,
Där finns virvel saker under vattnet eller vad det heter sen om man simmar för långt ut så kan man bli nerdragen i vattnet av virvlen sen aldirg mer komma upp=( det är så synd,vissa människor har drunknat helt i onödan,,Man blir frestad klart med jag badar hellre i Bassängen eller i underbara Kroatien(L)som är på dom andra bilderna:D
PS:SOMMAR ÄR `KLART BÄST I BOSNIEN:D
DET SÄGS NU ATT DET KOMMER ATT VARA 40 grader!!!

PUU SHIIT VEM SKA STÅ UT!!
jag kommer bli en pepparkaka,
Tyvärr kan ja ej blogga därufrån:( men jag kommer att fota och skriva dagbok sen får ni reda på allt;D
Men om jag får tillfället Där nere så bloggar jag, det kommer dock att bli svårt att fatta eftersom där inte finns åäö osv, aja ja skrev lite mycket va?
hah:P

Hugs and Kisses=)


PS:bild på Kroatien kommer kanske upp sen:D=)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida