Denna blogg är värd 1 142 kr räknare
besöksräknare Blogg listad på Bloggtoppen.se

DINNAS♥

tisdag 15 juni 2010

Tråkig??

Japp!
Ja orkar inte fixa mig och va med någon ute i solen utan sitter bara och glor på tv .. Har blivit så tråkig nu förtiden. förut var jag alltid galen skrek och sjöng o var typ aldrig hemma nu bara jag luffar runt inomhus:( Det ska nog snart ändras nån gång i veckan ska jag dra med en kompis till badhuset:D
Älskar verkligen att bada=)
Då fotar jag och spelar in en liten video.
Gissa vad jag gjorde innan.
jo tittade på tv, tittade faktiskt på Brooke Hogan Knows best.. Min favvo serie:D
Plus då the hills o city.o teen mum o ja jätte många fler,
Det finns inte så mycket att göra inomhus föutom data tv äta eller typ spela kort med sin bror som är ännu tråkigare.... O ja här kommer en tråkig bild också;D
Den lila är godast;D älskar den;P dock var det länge sen jag drack hehe aja nu blir ja sugen:P
aja snart ska jag glo på tv igen nämlingen den bästa serien ever, dock har jag redan sett slutet igår på datorn väldigt sorligt jag är alltid en sån som gråter när det är sorgligt:::aja nog med skrivander kram!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida